top of page
חיפוש
  • Tal Cohen

מדוע צריך מפקח בניה?

אז למה צריך מפקח בניה ? תחשבו שנייה מי מגן עליכם? מי עוזר לכם ותומך בכם בהוצאה כספית הכי גדולה, הכי מלחיצה והכי מסובכת שלכם, של שיפוץ או בניית בית? לשאלות הללו תשובה אחת ויחידה… מפקח בניה.

נכנסתם לתהליך הכי מסובך, הכי יקר והכי מלחיץ בחייכם, אל תעשו את התהליך הזה לבד. מפקח בניה ישמור עליכם מהקבלן, ישמור עליכם מהאדריכל, ישמור עליכם מהרשויות והכי חשוב המפקח ישמור עליכם מעצמכם.

לכל אחד מבעלי המקצוע יש מטרה ואג'נדה, לא בהכרח אותה מטרה או אג'נדה כמו שלכם.

האדריכל מכין לכם את התכניות ומתכנן לכם את הבית, את החלום. אבל האדריכל שלכם מפרסם את עצמו על ידי הבית שהוא מתכנן לכם, הוא צריך שהיצירה שלו תהיה יפה ומושכת עין ככל הניתן, גם במחיר של התקציב שלכם.

אדריכלים בדרך כלל, אינם מתייחסים לתקציב, אם מחוסר תשומת לב או כי יש להם אינטרס לבנות מפואר ויקר ככל הניתן, כך הם משיגים את הלקוח הבא שלהם.

בשביל לשמור על התקציב שלכם אתם זקוקים למפקח שיבצע פיקוח על תהליך הבניה, שידאג שתכנון הבית לא הופך ליצירתו של האדריכל, אלא החלום שלכם.

אינטרס הקבלן הוא ברור, הוא רוצה להרוויח כמה שיותר ולבצע את העבודה במחיר הזול ביותר, כדי שהרווח שלו יהיה גבוה ככל האפשר.

מחיר נמוך אינו בהכרח אומר עבודה לא טובה, אך לא בטוח שזה מה שרציתם. אבל לא חסרים מקרים בהם חסכון בעלויות של הקבלן גרמו לליקויי בניה קשים, האם לקוח בעין לא מקצועית יכול להבדיל בין העבודה שהוא הזמין או העבודה הזולה שהקבלן מבצע? בשביל זה צריך מפקח בניה.

רוב האנשים נכנסים להוצאה הגדולה ביותר ללא תמיכה מקצועית של מפקח בניה, וחבל!

מפקח בניה ידאג לתקציב שלכם ולאיכות העבודה שאתם מקבלים מהקבלן, ייקח אתכם לאורך כל התהליך, יקשיב למה שאתם רוצים באמת, יאמר לכם איך ומה עושים כדי להשיג זאת.

האינטרס היחידי של מפקח בניה הוא אתם. לקוחות מרוצים ימליצו על המפקח בניה שלהם ולכן כל מטרת המפקח היא שאתם תהיו מרוצים, שתעמדו בתקציב שלכם ותקבלו את החלום שביקשתם.


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page